Beginnend vanaf:

$ 0 +

Maken daghandelaren veel geld?

Hoeveel geld kan ik als daghandelaar verdienen? - Hier zullen we kijken naar het inkomstenpotentieel voor handelaars in aandelen, valuta en futures.

Laten we eerlijk zijn, dit is wat handelaren en potentiële handelaren willen weten: "Hoeveel geld kan ik verdienen als daghandelaar?" Het is duidelijk dat er een enorm scala aan inkomstenpotentieel is als het gaat om daghandelaren. Het is heel goed mogelijk dat sommige mensen nog een andere baan moeten hebben, maar erin slagen elke maand een beetje geld uit de markt te halen door middel van daghandel. Er zijn mensen die comfortabel kunnen leven van wat ze van daghandel maken, en er is het kleine percentage dat veel zal verdienen. Er is ook een grote groep wil-zijn-traders die zullen falen en nooit geld zullen verdienen.

Hoeveel geld u als daghandelaar verdient, wordt grotendeels bepaald door:

Welke markt u verhandelt. Elke markt heeft verschillende voordelen. Aandelen zijn over het algemeen de meest kapitaalintensieve activaklasse, dus als u een andere activaklasse verhandelt, zoals futures of forex, kunt u over het algemeen beginnen met handelen met minder kapitaal.
Hoeveel geld begin je? Als je begint te handelen met $ 2,000 is je inkomenspotentieel (in dollars) veel minder dan iemand die met $ 20,000 begint.
Hoeveel tijd u in uw handelseducatie steekt. Het zal waarschijnlijk een jaar of langer duren om een ​​consistent daghandelinkomen te creëren - waarbij u een solide handelsplan hebt en in staat bent dit te implementeren - als u zich er fulltime aan wijdt. Als u alleen in deeltijd werkt, kan het een aantal jaren duren voordat u echte consistentie ontwikkelt en het type rendement bereikt dat hieronder wordt besproken.
Uw inkomenspotentieel wordt ook bepaald door uw persoonlijkheid (bent u gedisciplineerd en geduldig?) En de strategieën die u gebruikt. Deze kwesties zijn hier niet onze focus. Als u handelsstrategieën, handelshandleidingen of artikelen over handelspsychologie wilt, kunt u de pagina Handelstutorials bezoeken of mijn e-book Forex Strategies Guide raadplegen.


Meer winst en veilige robots nodig, hier is het Portfolio van deskundige adviseurs voor het handelen op de Forex-markt met Metatrader 4 (14 valutaparen, 28 forex-robots)

https://forexfactory1.com/p/EuHp/

https://forexsignals.page.link/RealTime



Het inkomstenpotentieel is ook gebaseerd op de volatiliteit op de markt. De onderstaande scenario's gaan uit van een bepaald aantal transacties per dag, met een bepaald risico en winstpotentieel. In zeer trage marktomstandigheden vindt u mogelijk minder transacties dan besproken, maar in actieve marktomstandigheden vindt u mogelijk meer transacties. Na verloop van tijd komt het gemiddelde aantal transacties in evenwicht, maar op een bepaalde dag, week of maand kunt u meer of minder transacties hebben dan gemiddeld… wat het inkomen van die maand zal beïnvloeden.

Laten we nu een paar scenario's bekijken om de vraag te beantwoorden: "Hoeveel geld kan ik verdienen als daghandelaar?

Voor alle scenario's ga ik ervan uit dat u nooit meer dan 1% van uw account riskeert op een enkele transactie. Risico is het potentiële verlies op een transactie, gedefinieerd als het verschil tussen de invoerprijs en de stop loss-prijs, vermenigvuldigd met het aantal eenheden van het activum dat u neemt (de zogenaamde positiegrootte).

Er is geen reden om meer dan 1% van uw account te riskeren. Zoals ik zal laten zien, kunt u, zelfs als u het risico laag houdt (1% of minder per transactie), een hoog rendement behalen.

De onderstaande cijfers zijn puur gebaseerd op wiskundige modellen en zijn niet bedoeld om aan te geven dat u zoveel zult verdienen. De onderstaande cijfers worden gebruikt om het potentieel te tonen, maar zijn niet bedoeld om typische rendementen weer te geven. Zoals aangegeven in de eerste alinea, falen de meeste handelaren.

Voor alle onderstaande scenario's zullen we relatief kleine accounts gebruiken, want dat is waar de meeste daghandelaren mee beginnen. Het is gemakkelijker om een ​​hoog maandelijks rendement te behalen op een kleinere account in vergelijking met een grotere account. Daarom zal het steeds moeilijker worden om dit soort rendement te genereren naarmate het account groter en groter wordt (dit is een probleem dat je allemaal hoopt te hebben!). Dat gezegd hebbende, terwijl het account groeit, kan uw dollarinkomen blijven groeien, ook al stagneert uw percentage van het rendement of daalt het.

Sluit verschillende nummers aan op de onderstaande scenario's en u zult verschillende manieren zien om te handelen (u kunt bijvoorbeeld het aantal transacties verminderen en proberen voor een veel hogere beloning: risicotransacties). Zeer kleine veranderingen kunnen een enorme impact hebben op de winstgevendheid. Voor deze scenario's gaan we uit van een bescheiden 1.5: 1 beloning / risicoverhouding, 5 transacties per dag en een winstpercentage van 50%.

Hoeveel geld kan ik daghandelsaandelen doen?
Daghandelaandelen zijn waarschijnlijk de meest bekende daghandelmarkt, maar het is ook de meest kapitaalintensieve markt. In de VS moet u minimaal $ 25,000 op uw daghandelrekening hebben staan, anders kunt u niet handelen (zie: Hoeveel geld heb ik nodig om daghandelaar te worden). Om boven deze drempel te blijven, dient u meer dan $ 25,000 op uw account te storten.

Stel dat u begint met handelen met $ 30,000. U gebruikt een hefboomwerking van 4: 1, wat u $ 120,000 aan koopkracht oplevert (4 x $ 30,000). U gebruikt een strategie die u $ 0.15 oplevert bij het winnen van transacties en u verliest $ 0.10 bij het verliezen van transacties. Dit is ongeveer een beloning / risicoverhouding van 1.5: 1.

Met een $ 30,000-account is het absolute maximum dat u op elke transactie kunt riskeren $ 300 (1% van $ 30,000). Aangezien uw stopverlies $ 0.10 is, kunt u een positiegrootte van 3000-aandelen nemen (de aandelen moeten worden geprijsd onder $ 40 om deze positiegrootte te kunnen nemen, anders heeft u niet genoeg koopkracht). Als u dergelijke typen statistieken uit een transactie wilt halen, moet u waarschijnlijk aandelen verhandelen die een behoorlijke volatiliteit en veel volume hebben (zie Hoe u volatiele aandelen kunt vinden voor daghandel).

Een goed handelssysteem wint 50% van de tijd. U gemiddelde 5-transacties per dag, dus als u 20-handelsdagen in een maand hebt, maakt u 100-transacties per maand.

50 van hen was winstgevend: 50 x $ 0.15 x 3000 shares = $ 22,500

50 van hen was niet rendabel: 50 x $ 0.10 x 3000 shares = ($ 15,000)

Je netto $ 7,500, maar je hebt nog steeds commissies en mogelijk andere vergoedingen. Hoewel dit waarschijnlijk aan de hoge kant is, kunt u ervan uitgaan dat uw kosten per transactie $ 20 bedragen (totaal, in- en uitstappen). Uw commissiekosten zijn: 100 transacties x $ 20 = $ 2000. Als u betaalt voor uw grafiek- / handelsplatform of voor ruilrechten, worden die kosten ook toegevoegd.

Daarom kunt u met een fatsoenlijke handelsstrategie voor aandelen en $ 30,000 (met een hefboomeffect bij 4: 1) ongeveer het volgende doen:

$ 7,500 - $ 2000 = $ 5,500 / maand of ongeveer 18% maandelijks rendement.

Onthoud dat u in feite ongeveer $ 100,000 tot $ 120,000 aan koopkracht gebruikt voor elke transactie (niet alleen $ 30,000). Dit is gewoon een wiskundige formule en je zou een aandeel moeten vinden waar je deze beloning: risicoverhouding (1: 5: 1) vijf keer per dag zou kunnen maken. Dat kan moeilijk zijn. U hebt ook een hoge hefboomwerking en er is een kans op catastrofaal verlies als een aandeel agressief tegen u beweegt en uw stop loss ondoelmatig wordt.

Hoeveel geld kan ik dag handel in futures maken?
Om een ​​E-mini S&P 500 futures-contract te verhandelen, moet u minimaal $ 7,500 op uw futures-handelsaccount hebben staan. Op die manier kunt u één contract verhandelen met een redelijk stopverlies en toch slechts 1% van het kapitaal riskeren.

Laten we aannemen dat je $ 15,000 hebt om je handelsaccount te starten. Nogmaals, u riskeert alleen 1% van uw kapitaal, of $ 150, voor elke afzonderlijke transactie.

Elke tik - de kleinste beweging - in een E-mini S&P 500-contract resulteert in een verlies / winst van $ 12.50. Als u tot $ 150 riskeert voor elke transactie, betekent dit dat u 2 contracten kunt verhandelen en 6 ticks op elke transactie kunt riskeren voor een totaal risico van $ 150 (6 ticks x $ 12.50 x 2 contracten). Uw risico is 6 tikken en u zult proberen 9 tikken te maken, want dat is een verhouding van 1: 5: beloning / risico.

Een tick voor 9 is $ 112.5 voor elk contract.

Een tekenverlies van 6 is $ 75 voor elk contract.

Een goed handelssysteem wint 50% van de tijd. Stel dat u 5-transacties gemiddeld per dag uitvoert, dus als u 20-handelsdagen in een maand hebt, maakt u 100-transacties per maand.

50 van hen was winstgevend: 50 x $ 112.50 x 2-contracten = $ 11,250

50 van hen was niet rendabel: 50 x $ 75 x 2-contracten = ($ 7,500)

Je verdient $ 3,750, maar je hebt nog steeds commissies en mogelijk andere vergoedingen. Uw kosten per transactie zijn $ 5 / contract (retour). Uw commissiekosten zijn: 100 transacties x $ 5 x 2 contracten = $ 1000. Als u betaalt voor uw grafiek- / handelsplatform, of uitwisselingsrechten, voegt u deze kosten ook toe (aanbevolen handelsplatform voor futures-handel is NinjaTrader).

Daarom kunt u met een fatsoenlijke futures day-handelsstrategie en een $ 15,000-account ongeveer maken:

$ 3,750 - $ 1000 = $ 2750 / maand of ongeveer 18% maandelijks rendement.

Dit is gewoon een wiskundige formule en je zou vijf transacties per dag moeten vinden die deze beloning bieden: risico. Dat kan moeilijk zijn. U hebt ook een hoge hefboomwerking en er is een kans op catastrofaal verlies als een markt agressief tegen u beweegt en uw stop loss ondoelmatig wordt.

Hoeveel geld kan ik Forex beleggen?
Forex is de minst kapitaalintensieve markt om te verhandelen. Hefboomwerking tot 50: 1 (hoger in sommige landen) betekent dat u al een account kunt openen voor slechts $ 100. Ik raad dit niet aan. Als je geld wilt verdienen, begin dan met minimaal $ 3000. Riskeer slechts 1% van uw kapitaal.

Elke beweging in de forexmarkt resulteert in een winst / verlies van $ 10 als u een standaardlot (100,000 in valuta) handelt. Elke pip met een minipartij (10,000 in valuta) is $ 1 waard. Elke pip met een microlot (1,000 in valuta) is $ 0.10 waard. "Pip-waarde" varieert op basis van het valutapaar dat u handelt, maar de bovenstaande cijfers zijn van toepassing op de EUR / USD, het aanbevolen valutapaar voor daghandel.

Stel dat je strategie het risico voor 6-pips beperkt, dat je probeert om 9-pips op winnaars te maken (gemiddeld) en dat je een $ 5,000-account hebt.

Met 6-pips van risico kun je 8.3-minikartes verhandelen, wat gelijk staat aan $ 49.8 aan risico per transactie. Dit is minder dan uw maximale risico van $ 50 (1% van $ 5,000). Merk op hoezeer deze positie van kracht is. Het account bevat $ 5,000 en de ingenomen positie is $ 83,000 ... die in de buurt komt van 17: 1-hefboomwerking. Als u zich niet op uw gemak voelt met deze hoeveelheid hefboomeffect, verkleint u de positiegrootte.

Een pipetwinst van 9 is $ 9 voor elk minipartij.

Een pipetverlies van 6 is $ 6 voor elk minipartij.

Een goed handelssysteem wint 50% van de tijd. U gemiddelde 5-transacties per dag, dus als u 20-handelsdagen in een maand hebt, maakt u 100-transacties.

50 van hen was winstgevend: 50 x $ 9 x 8.3 mini-lots = $ 3735

50 van hen was niet rendabel: 50 x $ 6 x 8.3 mini-lots = ($ 2490)

U netto $ 1245.

Gebruik een ECN-makelaar als u daghandel in forex wilt doen. Met de CTFC-voorschriften in de VS accepteren veel makelaars geen Amerikaanse klanten, maar voor degenen die daarbuiten zijn gevestigd, probeer eToro. ECN-makelaars bieden de kleinste spreads, waardoor het gemakkelijker wordt om uw doelen te bereiken. Commissies bij een goede ECN-makelaar lopen tussen $ 0.2 en $ 0.5 voor elke retourtransactie per minipartij. Daarom zijn de commissiekosten 100 transacties x 8.3 micro lots x $ 0.5 = $ 415.

Daarom kun je met een degelijke forex day trading-strategie en een $ 5,000-account ongeveer maken:

$ 1245 - $ 415 = $ 830 / maand of 17% maandelijks rendement.

Je positie is 8.3 mini-lots, dat is $ 83,000. Daarom is voor het behalen van dat rendement minstens 17: 1-hefboom nodig. Uw rendement op uw eigen vermogen is erg hoog, maar uw rendement op koopkracht (83,000) is een bescheidener 1% maandelijks rendement. Leverage is erg krachtig en maakt hier het verschil.

Dit is gewoon een wiskundige formule en je zou vijf transacties per dag moeten vinden die deze beloning bieden: risico. Dat kan moeilijk zijn. U hebt ook een hoge hefboomwerking en er is een kans op catastrofaal verlies als een markt agressief tegen u beweegt en uw stop loss ondoelmatig wordt.

Hoeveel geld kan ik als daghandelaar verdienen - laatste woord
Alle scenario's en inkomstenpotentieel gaan ervan uit dat u een van de weinige daghandelaren bent die dit niveau bereikt en van de markten kan leven. Aan het begin van het artikel werd gesteld dat een grote groep daghandelaren faalt… slechts ongeveer 4% van de mensen die daghandel proberen, zal zelfs winstgevend zijn. De zeer winstgevende handelaren zijn een kleiner percentage.

Elke markt gebruikt verschillende kapitaalbedragen, dus denk niet dat de ene markt beter is dan de andere, uitsluitend gebaseerd op het dollarrendement. Het belangrijkste verschil is simpelweg dat u, om in aandelen te participeren, het meeste kapitaal nodig heeft, en het minste om met forex aan de slag te gaan. Futures-handel valt in het midden. Het zijn allemaal geweldige en winstgevende markten als u een strategie vindt waarmee u de hierboven besproken statistieken kunt repliceren. De exacte cijfers doen er niet toe… bijvoorbeeld een stop loss van $ 0.12 en een target van $ 0.18. Met een winstpercentage van 50%, een gemiddelde 1.5: beloning / risicoverhouding en 5 transacties per dag kunnen de bovenstaande resultaten worden gerepliceerd. Heb een hoger winstpercentage en / of hogere beloning: het risico en de resultaten kunnen beter zijn. Heb slechtere statistieken, en de resultaten zullen slechter zijn.

Houd er rekening mee dat u uw account niet voortdurend kunt samenstellen met dit rendement. De meeste daghandelaren ruilen een bepaald bedrag aan kapitaal en trekken elke maand alle winsten buiten dat bedrag in. Om te begrijpen waarom, lees alstublieft waarom Day Traders grote winst maken maar geen miljonair zijn. Het bevat belangrijke informatie over het beheren van verwachtingen en het opbouwen van rijkdom.

De scenario's zijn zo ingesteld dat je maar een beetje meer wint dan je verliest, en je winnende trades zijn maar een beetje groter dan je verloren trades. In de echte wereld is dat meestal hoe de daghandel verloopt.

Het probleem is dat de meeste traders het 40-percentage tot 50% van de tijd niet kunnen verwerken. Ze denken dat ze iets verkeerd doen en blijven van strategie veranderen. Deze constante omslag van strategieën resulteert in nog meer verliezen.

Behoud de discipline, houd uw winst iets groter dan uw verliezen en streef ernaar 50% + van uw transacties te winnen. Doe dit, en u kunt lid worden van de kleine gelederen van succesvolle handelaren.

50% van de tijd winnen is niet zo eenvoudig als het klinkt, en je zult misschien niet in staat zijn om 5 geldige transacties per dag te vinden in alle marktomstandigheden, zoals in de voorbeelden. Verwacht variantie in uw inkomen van maand tot maand.


Meer winst en veilige robots nodig, hier is het Portfolio van deskundige adviseurs voor het handelen op de Forex-markt met Metatrader 4 (14 valutaparen, 28 forex-robots)

https://forexfactory1.com/p/EuHp/

https://forexsignals.page.link/RealTime



kasper zegt:
Als je 300 $ hebt en 3000-aandelen koopt, is 0,1 $ pr share, hoe kun je daar 0,15 $ op maken .. zijn 150% ..


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Ik denk dat je misverstand te maken heeft met het bepalen van de positie.

We kunnen niet dagelijks aandelen verhandelen met slechts $ 300 ... we moeten $ 25,000 + hebben, dus het aanbevolen bedrag is minimaal $ 30,000 +. Als we 1% riskeren riskeren we alleen $ 300 van die $ 30K. Lees het positiebepalingsartikel voor uitgebreide informatie daarover en doorloop vervolgens de scenario's in dit artikel opnieuw.
De scenario's vertegenwoordigen haalbare situaties in de markt ... ervan uitgaande dat de handelaar gedurende vele maanden praktijk vaardigheden verwerft.


Antwoorden
Chandrakant Jangam zegt:
Hallo Cory

Ik kom uit Canada en ik heb je blog regelmatig gelezen sinds ik deze fulltime, goed gedisciplineerde handel in mei-2017 begon.

Zou u alstublieft kunnen adviseren of ik de goede richting op ga. Elke suggestie om te verbeteren?

Hier is mijn één jaarstat.

Totaal aantal transacties = 173 / jaar
Winnende transacties = 140
Losing Trading = 33
Totaal bij winnende transactie: $ 45,797
Total on Losing Trade = - $ 18,868
Netto-inkomsten in 12 maanden: $ 26,932

Ik verloor al mijn verlies aan handel in Inverse ETF van Gold, Oil, VIX, NASDAQ en TSXOIL.
Mijn alle winnende transacties bevinden zich in Natural Gas Inverse en Bullish ETF's.

Bedankt en Happy Trading.


Antwoorden
Anil zegt:
Hallo Chandrakant Jangam ziet er goed uit, maar wat is je initiële investering ???


Antwoorden
Chandrakant Jangam zegt:
Sorry ik vergat het. Mijn startbedrag voor handelen is CA $ 95,000.

Bedankt


Antwoorden
Chandrakant Jangam zegt:
PS: Mijn eerste handelsbedrag is CA $ 95,000.


Antwoorden
Ken zegt:
Hallo Cory,
Ik vind het leuk om je berichten te lezen en ik waardeer je ervaring, maar help me alsjeblieft om het te begrijpen en misschien als je me een beter advies kunt geven over hoe ik aan het eind van de dag een winst zal maken. Ervan uitgaande dat u $ 7500 netto maakt op handelsvoorraden zoals vermeld, moet u nog steeds de gemiddelde 25% belastingen betalen voor meerwaarden naar oom sam plus het minimum van $ 5 makelaarskosten voor elke transactie, met deze kosten en op basis van de 50% winningshandelaren Je maakt slechts $ 875 per maand en ik zal uitleggen,
Dit is mijn laatste wiskunde:
25% belastingen op $ 22,500 is $ 5625
100 wisselt tijden uit $ 10 (roundtrip-makelaarskosten) = $ 1000
Zoals je kunt zien is het $ 6625 aan kosten, dus als ik het geluk heb om die 50-winstransacties te doen, zal ik met slechts $ 875 als mijn echte winst eindigen. Hoe kan ik echt realistisch $ 5k of meer maken (na alle uitgaven van de vermelding)
Hartelijk dank voor uw hulp


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Nee. U hebt een aantal fouten gemaakt. Ga nogmaals door het gedeelte. Verliezen en commissies zijn al meegerekend.

Ik heb al commissies afgetrokken (tegen een zeer hoge $ 10 per transactie). Dat is hoe we van 7500 naar 5500 gaan. Dat aantal omvatte ook al verliezen. U hoeft ze niet opnieuw af te trekken.
U betaalt belasting, maar alleen op het net (inclusief winsten en verliezen ... niet alleen wint). U betaalt dus belasting over $ 5,500 per maand in het voorraadvoorbeeld.


Antwoorden
Khan zegt:
Hallo Cory. Bedankt voor het artikel. Hier is mijn situatie en handelsstrategie. Ik wil je deskundige mening over mijn strategie. Ik ben een fulltime medewerker, werk vanuit huis en doe dit aan de andere kant.

Totaal contant geld in beleggingsrekening: $ 100,000

Totaal contant geld beschikbaar voor handelen: $ 60,000 (houdt de resterende $ 40,000 in vloeistof voor elke regenachtige dag).

Ik probeer 100 aandelen (of een willekeurig aantal aandelen tot max. $ 17,000) van VISA, FACEBOOK, APPLE, GOOGL, NVIDIA, NETFLIX, SQUARE, HOME DEPOT, DISNEY, JOHNSON & JOHNSON, MICROSOFT, TESLA, MASTERCARD, SHOPIFY, PAYPAL TE KOPEN , en AMEX alleen als ze 10% onder hun hoogste punt in 3 maanden liggen (want dan heb ik nog steeds een opwaartse marge om winst te maken en koop ik niet tegen de hoogste prijs).

Ik dacht dat ik $ 500 winst per transactie zou willen maken.

Dus zodra de prijs van die 100 aandelen stijgt met $ 700 (wat betekent dat $ 500 mijn winst is en $ 200 is vermogenswinstbelasting en provisie / kosten), voer ik de VERKOOP uit.

(Vraag 1) Denk je dat dit een winstgevende strategie is? Normaal moet ik wachten op 2-weken voor een $ 170 aandelenprijs (zoals Apple) die met $ 7 naar $ 177 gaat, zodat ik $ 700 op mijn 100-aandelen kan verdienen.

(Vraag 2) Moet ik dit blijven doen? Of moet ik mijn winstdrempel verlagen en een VERKOOP uitvoeren zodra ik $ 100 of $ 200 maak, en dit zal me meer winst geven, nu kan ik meer transacties doen en hoef ik niet te wachten tot de aandelen te veel stijgen ?

(Vraag 3) Of moet ik een% -optie gebruiken om mijn VERKOOP uit te voeren, dat wil zeggen, als ik een aandeel koop (HOMEDEPOT bij $ 180), moet ik het dan verkopen zodra het met 5% omhoog gaat? Wat moet mijn target% -toename zijn om een ​​SELL uit te voeren?

(Vraag 4) Zelfs als de markt crasht en ik vast zit met deze kwaliteitsvoorraden, zal ik het niet erg vinden om op de neerwaartse golf te rijden. Ik heb nog nooit een VERKOOP gedaan waar ik een verlies heb ontvangen. Op dit moment heb ik enkele SNAP-aandelen en MATTEL-aandelen, die 40% lager liggen, maar ik hou ze vast. Is dit het juiste ding om te doen? Of moet ik een VERKOOP uitvoeren als mijn aandelen onder een bepaalde drempelwaarde liggen? Wat kan die drempelwaarde zijn in mijn favoriete aandelen van GOOGL ($ 1100), AAPL ($ 170), VISA ($ 120), SQUARE ($ 42). Moet ik de drempelwaarde baseren op basis van% of een dollarbedrag?

(Door middel van het verhandelen van kwaliteitsaandelen zoals hierboven vermeld, wil ik mijn $ 60,000 in besparingen laten groeien, zodat ik, terwijl ik op mijn huidige baan ben, mijn gezin kan ondersteunen en toch wat extra geld kan verdienen om mijn bejaarde ouders te helpen en te investeren in een technologie startup business idee).

Wat is uw expert opinie? Ik zou echt een detailreactie waarderen met praktische handelsvoorbeelden als wat je zult doen als je in mijn schoenen staat. Nogmaals bedankt!


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Dit is een dag handelspost. U hebt het over beleggen of swingen.
Over het algemeen kunnen alleen de grafieken u vertellen of uw strategie haalbaar is of niet. Test het uit, kijk hoe de strategie in het verleden heeft gepresteerd. Dit moet worden gedaan voordat er ooit een echte trade wordt geplaatst.
Ik heb geen idee hoe je strategie zal presteren. Ik test elke strategie die ik handel. Het is jouw taak om hetzelfde te doen. De meeste van uw vragen kunnen worden beantwoord door eenvoudig alle transacties te bekijken die u in de afgelopen 30 jaar zou hebben overgenomen. Kijkt naar de grafieken en ziet welke de beste aanpak voor u is.

Er zijn een paar grote problemen die ik zie:

- u gaat ervan uit dat deze aandelen voor altijd goed zullen presteren. Het is waarschijnlijk dat ze dat niet zullen doen. Kijk naar de geschiedenis. Soms duurt het 20 jaren voordat een aandeel naar de plaats terugkeert waar het ooit verhandeld is, en soms herstellen de aandelen nooit of gaan failliet. Je hebt een soort exitplan nodig. U moet beslissen wat dat is. Een verliesgevende voorraad houden voor 10- of 20-jaren in de hoop dat het je uiteindelijk 700 maakt, is geen efficiënt gebruik van fondsen. Het werkt goed als de markten stijgen, maar je hebt een exitplan nodig voor wanneer de markt valt. Dit is zo omdat…

-700 op 17,000 is een 4% rendement. Meestal zijn afnames 10% tot 20%. Crashs zijn meestal 30% tot 60% en soms meer dan 70%. De beloning rechtvaardigt het risico niet. Nogmaals, dit zal goed werken wanneer al deze aandelen stijgen, maar als alles instort en je al je geld erin hebt, zou je een verlies van 50% + op al je geld kunnen tonen. Hoe goed een strategie ook op korte termijn presteert, als je verliezen hebt, ben je altijd vatbaar voor verlies van een aanzienlijk kapitaal als er iets misgaat.

Ik geloof dat je kijk op geschiedenis te kort is en je ervan uitgaat dat de prijs onmiddellijk de eerdere hoge niveaus zal herstellen. Na enkele crashes heeft het meer dan 25 jaar geduurd voordat de markt weer op de oude niveaus was. Dat is lang wachten op $ 700. Je moet op een of andere manier het risico beheersen.

Het is heel goed dat je een plan hebt. Het heeft wat aanpassingen nodig ... naar mijn mening. En natuurlijk is dit gewoon mijn mening. Ik geef informatie over hoe ik (en andere handelaars) handel drijven op deze site. Hoe je ruilt, is aan jou.


Antwoorden
Anoniem zegt:
Hij gaat er niet van uit dat aandelen het voor altijd goed zullen doen, hij is kleine flux flipping. Uw reactie die hij veronderstelt dat goede performers nu niet crashen of in de tijd duiken, is meer bedoeld voor beleggingen van het type warren-buffett.


Antwoorden
Jaime zegt:
Ik vind je site echt leuk. Ik was een aantal jaren geleden een handelaar, en ik had aanvankelijk een winnende strategie, week vervolgens af en ging naar een markt waar ik niet bekend mee was en uiteindelijk alles verloor. Als ik had vastgehouden aan kwaliteitsinvesteringen en niet aan stuivervoorraden, zou ik veel beter geld hebben verdiend, maar ik werd hebberig en ging voor biotechnologie met een hoog risico / hoge beloning. Ik zal nooit meer die fout maken.

Wat ik nu van plan ben, is misschien ongeveer 20 investeren en een paar keer per maand een kleine winst van <5% behalen (hopelijk minstens 2 per week). Ik denk dat ik met deze strategie regelmatig genoeg zou kunnen verdienen om een ​​hoger rendement te genereren en gewoon vanuit huis te handelen / werken. Ga zo door! Ik kom terug.


Antwoorden
Anil zegt:
HI CORY BEDANKT VOOR UW ARTIKEL, HOE DIT VOOR DE DAGELIJKSE HANDELOPTIES MOGELIJK ZOU ZIJN, VOOR LATEN DAT EEN 10,000 $ ACCOUNT EEN VOORBEELD KAN STUREN
BEDANKT


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Ik ruil geen opties. En ik ken niet veel detailhandelaren die dat wel doen. De meeste hold-opties worden gedurende minstens een paar dagen verhandeld.
U kunt echter nog steeds uw winstpotentieel berekenen. Het is waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als de andere markten. Merk op hoe ze allemaal in percentages hetzelfde zijn? De ene markt is niet noodzakelijkerwijs beter dan de andere.

Wat winst beïnvloedt, is: reward-to-risk, aantal transacties en winstpercentage. Dus als deze vergelijkbaar blijven met de cijfers die in het artikel worden beschreven, zullen uw resultaten hetzelfde zijn (of vrijwel in de buurt komen), ongeacht welke markt u verhandelt. Commissies worden dan een factor. Elke variatie in deze belangrijkste factoren beïnvloedt de winst. Voer getallen in op basis van je eigen ervaring om te zien wat je verwachte resultaat zal zijn met opties (verwachting en daadwerkelijk in staat om het te doen zijn twee heel verschillende dingen, hoewel).

Overweeg wat uw gemiddelde beloning is: risico is en win-tarief is. U zou hiervan een goed idee moeten hebben van demo of van in het verleden verhandelde producten. Overweeg uw positieomvang, zodat u kunt berekenen wat uw gemiddelde winst en het gemiddelde verlies in dollars zal zijn. Vermenigvuldig deze met de winsten en verliezen zoals weergegeven in het artikel ... .Dit houdt ook rekening met het aantal transacties dat u elke dag en elke maand verricht. Trek commissies af.


Antwoorden
Anil zegt:
Cory bedankt voor je snelle antwoord en suggesties, maar normaal ruil ik wekelijkse en maandelijkse opties
ik had gemerkt dat dit mogelijk kon worden gedaan terwijl je 1- of 2-dagen noemde, met opties die vervallen op de dichtstbijzijnde wekelijkse vervaldag of hoogstens volgende week (met niet veel extrinsieke waarde) ik heb wat papier verhandeld met gemengde resultaten, Maar na het lezen van je artikel was niet zeker wat de juiste haakjes zou zijn voor het nemen van winsten en verliezen met dit soort van handel, onverschillig van afhankelijk van mijn kosten.
afsluiten bij 0.50c per contract als er winsten worden gemaakt? of afsluiten met een verlies van 0.20 cents per contract misschien? hoe zien deze ratio's eruit ?? (ik zou normaliter vroeg transacties beginnen, het eerste als de markten zo snel mogelijk openen en sluiten.)

Nogmaals bedankt het allerbeste
Indigo


Antwoorden
Mishone Feigin zegt:
Hallo! Hoe is deze strategie verlopen? Onderhandelt u alleen met de 20K of heeft u een hefboomeffect? In welke verhouding?

In welke sector van de markt, zo niet penny-aandelen, aandelen zeggen tegen $ 40 per aandeel of minder, handelt u? Gemiddelde handelsgrootte?

Heel erg bedankt voor je gedachten. Erg hulpzaam!

Groet,

Mishone


Antwoorden
Emran zegt:
Hallo Cory,
Ik ben erg dankbaar voor uw gedetailleerde inschrijvingen bij het handelen. De informatie die je hebt gedeeld, is echt verrijkend.

Als ik je misschien in detail mag vragen wat het aanbevolen per handelsrisico 1% is, stel ik heb ik een startkapitaal van $ 5000.

Het toepassen van 1% -risico per transactie zou $ 50 betekenen voor positie A. Moet ik voor het later openen van transacties 1% -risico toepassen op Saldo of Aandelen? Hoeveel aantal transacties zou ik mogelijk kunnen openen? Wat is een drawdown en hoe beheer ik mijn drawdown goed?

Dank je.

Rgds,
Emran


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Doorgaans richt ik me bij de daghandel op slechts één transactie per keer. Maar u kunt mogelijk meerdere transacties openen. Ik zou blijven riskeren 1% (of minder) op elk.

U beheert uw algehele risico door een DAGELIJKSE stop-loss te gebruiken: dus net zoals u een stop-loss heeft voor elke transactie, wilt u ook een limiet instellen voor hoeveel u elke dag verliest. U kunt uzelf bijvoorbeeld beperken tot het verlies van $ 150 (dat is 3% van het saldo van $ 5000). Als u op een dag meer dan $ 150 verliest, sluit u de posities en stopt u met handelen voor die dag.

Maar meestal met daghandel heb je niet veel posities. Eén, twee, misschien drie tegelijk, hoewel ik denk dat dit afhankelijk is van de handelaar. Meestal heb ik er maar één tegelijk.


Antwoorden
Emran zegt:
Bedankt voor je snelle antwoord.
Als ik het leuk vind om een ​​afname van minder dan 40% van mijn hele account met meerdere transacties te beheren en de volgende dagen door te rollen, verhandelt elke transactie met 1% risico, dus normaal gesproken moet ik op elk moment mathematisch meer dan 40-transacties openen? Wat voor soort handelaar wordt dit genoemd? Zal het mijn waarschijnlijkheid van winnen ook vergroten?


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Dat klinkt als een slecht idee, om eerlijk te zijn. Een dagelijkse afname van 40% is veel te veel. Je hebt 2 slechte dagen en je hele account is verdwenen. Zeer onwaarschijnlijk dat u alle 40-transacties zou verliezen ... maar toch krijgt u mijn punt hopelijk.

Focussen op een of twee transacties per keer biedt meer dan voldoende winstpotentieel, zoals het artikel laat zien. Houd het dagelijks risico op ongeveer 3% of minder.

Ook is uw kans om in één keer 40 HIGH-QUALITY-transacties te vinden en te verhandelen als solodag handelaar erg laag. Dus het hebben van 40-dagtransacties per keer is niet echt een realistische overweging ... en je zou er niet genoeg invloed op hebben om het toch te doen (en je zou niet zo'n sterke hefboom willen zijn).


Antwoorden
Emran zegt:
Nogmaals bedankt voor je eerlijke advies.
Als ik wil zeggen, open ik Max 3 gelijktijdige transacties van verschillende valutaparen (Max 3%), met een risico tot beloningratio van 1: 2, als ik mijn doelwinst niet behaal, zou ik de volgende dag of gewoon sluiten met een kleine winst?


Cory Mitchell, CMT zegt:
Dit zou afhangen van uw strategie. Maar gewoonlijk sluiten daghandelaren posities vóór het einde van de dag. Met forex doet het er niet zoveel toe, behalve dat de volatiliteit sterft en de koers vrij doelloos begint rond te slenteren nadat de VS sluiten. Dan wordt het meer een gok of je stop loss of target als eerste geraakt wordt. En we willen niet gokken ... als de prijs niet zo overtuigend evolueert als toen we de handel opende, zouden we het moeten sluiten. Dus beter om de transacties gewoon af te sluiten als het doelwit niet geraakt wordt. Als je 's nachts vasthoudt, is dat meer swing-handelen ... wat een andere handelsstijl is.

Meer over day trading forex wordt hier besproken:
 
Michael Larsen zegt:
September 1, 2017 op 09: 01
Hallo Cory,

Bedankt voor een geweldige en informatieve site. Ik heb je e-boek gekocht en gelezen - het is goed.

Het mailpunt en het leren dat ik heb opgepikt door verschillende accounts voornamelijk op de toekomstige markten op te blazen, is maximaal. risico 1% !!!!! - Dit is een geweldige regel en kan niet genoeg tijd worden herhaald !!!!!!

Als u bijvoorbeeld een 1 min-grafiek verhandelt, is het moeilijk om de positioneringsgrootte (vanwege tijdsdruk) te berekenen omdat het ingangspunt niet altijd bekend is voordat de 1 min. Balk is verstreken. - Heb je hier een suggestie - een vast bedrag verhandelen kan je van 0,3% naar 3% risico geven, afhankelijk van de volatiliteit en het tijdstip van de handel.
Eventuele suggesties?

Dank bij voorbaat

Michael


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Bedankt voor de feedback.

Eigenlijk zou je in staat moeten zijn om een ​​zeer goede schatting te krijgen van je stop loss en entry voordat je aan de slag gaat. Ik laat geen bars van één minuut voorbijgaan. Zodra een handelssignaal plaatsvindt in realtime (tenminste tijdens de daghandel) neem ik het signaal. Dat betekent dat u altijd de balken eerder kunt zien, of een patroon om het stopverlies en de invoer aan te geven, voordat u aan de slag gaat. Je hoeft alleen maar bezig te zijn en naar die grafiek te kijken ... terwijl de prijs beweegt, denk altijd na over waar je trade-setups zich zouden kunnen ontwikkelen, hoe ver de prijs zou kunnen evolueren (doelwit, en is de moeite waard om te handelen) en waar de stop loss zou zijn worden.

Je zult niet weten wat je exacte beginpunt is, vanwege mogelijke ontsporingen, enz., Maar met het kennen van het stoplossniveau en het startpunt (binnen een gebroken pip), kun je een zeer nauwkeurige positiegrootte nemen voor die specifieke transactie. Verklein om veiligheidsredenen de positie enigszins te verkleinen in geval van slippen (waardoor het risico groter wordt en de positie kleiner wordt).

De andere optie is een positiegrootte gebaseerd op uw "typische" stop loss-afstand. Op deze manier weet je in de meeste transacties dat je in de juiste positie van je juiste positie zit. Pas het dan alleen aan als er een ruil is waar de stopverliesafstand een stuk groter is. Voor deze methode zou ik aanraden om de standaard in te stellen, zodat je minder risico loopt dan 1%, zodat zelfs als je stoplossafstand iets groter is dan normaal, je nog steeds 1% of minder riskeert.


Antwoorden
AP zegt:
HI Cory,
Is het voor mensen mogelijk om 5-transacties uit te voeren als ze alleen voor 2-3 uren per dag handelen?
AP


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Zal natuurlijk afhangen van de activa die ze verhandelen, hoe volatiel het is (prijsbewegingen zijn wat kansen creëert), wat hun strategieën zijn en welk tijdsbestek ze verhandelen.
Met behulp van een 1-minuut of een tick-chart in de GBPUSD of EURUSD, ES-futures of een paar met de hand geselecteerde aandelen, is het vinden van ten minste 3-transacties op de meeste dagen geen probleem (en ik handel meestal alleen over 90-minuten), en sommige dagen veel meer produceren. Maar het is mogelijk dat er op sommige dagen slechts een of twee kansen zijn. Maar dat is vrij zeldzaam. 5 transacties, met dat risico / beloning, is redelijk goed te doen in dat tijdsbestek.


Antwoorden
Quinton zegt:
Hallo Cory

Ik heb je boek gekocht en vind het erg informatief, want als ik forex trading probeer te leren, kan het net zo goed een andere taal proberen te leren! Als je je boek leest en je video's en artikelen online volgt, denk je dan dat er tegenwoordig genoeg volatiliteit op de markt is om geld te verdienen bij forex trading voor nieuwkomers? Ik zit in de maand 1 van mijn 6 maand-leeraccount, maar vind dat de marktvolatiliteit beperkt is tot 80-pitten op de eurusd. (Nog steeds wordt mijn kont dagelijks geschopt lol) Moet een persoon met meer volharding naar een ander paar kijken? (Gbpusd?).

Bedankt!


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Hallo Quinton,

De EURUSD is de laatste tijd minder goed geweest voor daghandel. Dat betekent niet dat het niet kan, maar traders moeten ZEER selectief zijn met hun transacties, omdat er minder kansen zijn.
Ja, de handel in de GBPUSD is een andere optie.
Ik adviseer om slechts één paar per keer aan daghandel te doen, maar als het verhandelde niet goed beweegt, zoek dan met alle middelen naar kansen elders. En de GBPUSD is te allen tijde een levensvatbaar alternatief voor de EURUSD. Dus als je dat paar leuker vindt, kun je het houden.


Antwoorden
Quinton zegt:
Hallo Cory

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik weet dat je niet voor alles een video kunt maken en ik weet dat ik een maand ben begonnen met trainen, dat ik niet elke afspraak correct zie, maar ik zou graag zien dat je heel selectief bent en waar je in lage volatiliteit op moet letten op de eurusd chart. Hoe dan ook, bedankt dat je me hebt gestart en ik zal blijven oefenen!

Quinton


Antwoorden
José Monteiro zegt:

Hallo Cory, informatie op hoog niveau hier.

Ik dag handel mijn eigen account in Brazilië, futures in Real / Dollar en Ibovespa Index. Ik ben een discretionaire handelaar die alleen afhankelijk is van orderstroom. Soms denk ik dat ik andere markten over de hele wereld wil verhandelen, maar een ding laat me handelen in forex. Nooit Forex geprobeerd, omdat ze, in mijn kleine onderzoek, Level 2 en marktdiepte niet hebben. Ik ben verdwaald als ik niet weet hoeveel contracten in elk prijsniveau onderhandelen en geen agressies in bied- en laatzijde kan zien. Klopt dit? Hoe dan ook om toekomst te gebruiken in CME als een basis voor hoofdhuid en daghandel? Met vriendelijke groet uit Rio de Janeiro, Brazilië.


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Hallo Jose,

Sommige forex brokers bieden wel niveau 2-gegevens (ik heb het, maar gebruik het niet normaal). Maar het is niet hetzelfde als de aandelen- of termijnmarkt. Forex is gefragmenteerd, omdat het geen gecentraliseerde markt is. U ziet dus verschillende dingen op niveau 2, afhankelijk van welke broker u gebruikt. Sommige makelaars hebben grotere liquiditeitspools dan andere.

U zou mogelijk futures-niveau 2 als richtlijn kunnen gebruiken, maar sommige van futures hebben ook niet veel volume (afhankelijk van welk valutapaar u wilt verhandelen). Als ik alleen 2 in forex probeer te verhandelen, vermoed ik dat er een beetje een leercurve zal zijn, maar het is waarschijnlijk mogelijk. Persoonlijk vertrouw ik meestal op mijn kaarten in tegenstelling tot niveau 2, dus dat is ongeveer alle inzicht dat ik kan bieden.


Antwoorden
José Monteiro zegt:
 
Cory, bedankt voor je antwoord. Ik heb een demo-account opgezet in FXOpen, maar er is geen olie-instrument in MT (XTIUSD). Ik zal ze e-mailen om dit te controleren en deze hypothese te testen. Ik weet ook niet of de liquiditeit ook in dit instrument groot is.
Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Ze bieden wel XTIUSD (olie) handel via CFD aan, samen met een aantal andere producten: (dat gezegd hebbende, het verhandelen van werkelijke futures is doorgaans beter vanwege de kleinere spread, maar de CFD is goed als je op zoek bent naar lagere margevereisten ... vooral als je posities 's nachts).

Als het niet wordt weergegeven, is het mogelijk verborgen. Klik in MetaTrader op MarketWatch bekijken. Klik met de rechtermuisknop in het MarketWatch-venster en selecteer Symbolen. Blader naar beneden naar CFD Oil Spot. Klik erop en zorg dat XTIUSD is geselecteerd. Terwijl je daar bent, kun je ook goud, zilver, aardgas enz. Onder de verschillende rubrieken selecteren.



Antwoorden
José Monteiro zegt:
Maart 12, 2017 op 14: 32
"(Dat gezegd hebbende, handel in reële futures is doorgaans beter vanwege de kleinere spread, maar de CFD is goed als er wordt gezocht naar vereisten met een lagere marge ... vooral als posities 's nachts worden aangehouden)".

Ik ga akkoord met 100%. De margevereisten zijn zwaar in de VS Futures lol, ik zag geen makelaars met minder dan U $ 1000,00 per contract. U $ 4.500,00 's nachts.

Ik heb geprobeerd een nieuw symbool in te voegen, maar demo-servers hebben blijkbaar geen CFD's, alleen ECN FX Group 1 en Crypto Coins. Ik zal dit later controleren met FXOpen.

Nogmaals hartelijk dank.



Bob zegt:
Februari 16, 2017 op 01: 26
Hmm, bedankt voor dit artikel, als een mening, ik ben meer een tussen tijdsschema handelaar denken voorraad aanhouden voor maanden / jaren, ik heb altijd overwogen day trading. Ik denk dat ik mijn stijl minder tijdrovend vind en maandelijks hetzelfde bedrag kan geven of nemen. Maar ik denk nog steeds dat er een groot potentieel is voor daghandel als je je strategie kunt gebruiken voor automatisering en robot-ai-handelen.
Antwoorden
Taji zegt:
 
Hallo Cory,

Allereerst bedankt voor dit artikel en de andere artikelen die u op deze site hebt geschreven! Dit artikel was absoluut informatief en goed samengesteld. Ik ben een ondernemer en een moeder van twee die op zoek zijn om te leren over de forex markt om een ​​beetje meer financieel onafhankelijk te worden en meer tijd met mijn familie te hebben. Mijn man doet al dagen met futures, maar geen forex. Ik heb een Thinkorswim-rekening voor papieren geld en ben ijverig aan het leren voor ongeveer 3 maanden.
Welke online brokeragebedrijven raadt u aan om een ​​account te openen met $ 1000 of minder, en ook lage kosten? Ik weet dat dit een klein beetje is om mee te beginnen, maar totdat ik het echte geld (met al zijn psychologische valkuilen) in de hand heb, zou ik graag klein beginnen. Handelen met papieren geld is geweldig voor het uitwerken van strategieën en het begrijpen van de regels en de algemene handelsmechanica, maar de echte psychologie wordt ingepikt als er echt geld op het spel staat. Dat is mijn reden om te willen beginnen met een kleiner bedrag. Ik zou echt van je feedback houden!


Antwoorden
Manuel zegt:
Hallo, bedankt voor het prachtige artikel. Je zei iets dat me een beetje verontrustte
"Ook ben je zeer bevoorrecht, en er is een kans op catastrofaal verlies als een aandeel waar je agressief tegen je moet bewegen en je stop loss niet meer werkt. Je zou een aanzienlijk verlies kunnen lijden of zelfs je hele account verliezen als de prijs om zelfs meerdere procentpunten tegen je te verplaatsen (niet in staat is om te eindigen op het geplande exitpunt). "
Kunt u alstublieft uitleggen waarom een ​​stop-loss niet effectief zou zijn? Ik besef dat de handel onder mijn instelpunt kan leiden, maar waarom zou het helemaal mislukken? Bedankt!
(zoals je ziet, handel ik aandelen met mijn volledige 4: 1-hefboom elke keer)


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:

Ik bespreek 'catastrofale verliezen' en wanneer stop-loss mogelijk niet effectief is (of u tegen een veel andere prijs dan verwacht krijgt), hier:
Antwoorden
Manuel zegt:

Dank je!



Antwoorden
Chris zegt:

Hallo Cory,

Als mijn doel was om overal tussen $ 3,000- $ 5,000 een maanddag te verhandelen wat zou dan de snelste manier zijn om het volgende te doen? Oefen in een demo voor 8-12 maanden loggen in de 800 plus uren die je hebt genoemd dat een persoon nodig heeft om wat winst te zien. Na het succesvol zien van consistente winst in de demo-handelsfutures of forex met het starten van $ 5,000. Of oefen in een demohandel voor 8-12 maanden. Eenmaal consequent winstgevend in de demo met aandelen zoekt een handelsfirma die mij hun kapitaal kan lenen om aandelen te verhandelen. Ervan uitgaande dat na de 8-12-maandtraining ik een 10% misschien 15% maandelijks rendement zie op elke door mij gekozen markt. Zijn deze percentageresultaten mogelijk binnen dit tijdsbestek van de praktijk? Zijn betere percentageresultaten mogelijk binnen dit tijdsbestek van de praktijk? Wat vind je van de tweede benadering? En op basis van uw ervaring, eisen of verkiezen handelsfirma's mensen met een universitair diploma? Bedankt.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:

Bedrijven zijn prima. Ik handel het liefst alleen, maar bedrijven hebben het voordeel dat ze u helpen om een ​​betere discipline te ontwikkelen (iemand die over uw schouder kijkt) en u kunt mogelijk enig inzicht krijgen van de handelaars om u heen. Maar dit gaat ten koste van het feit dat ze wat van je winst nemen (of een rendement op een andere manier krijgen) ... in het begin worden deze kosten meestal gecompenseerd door toegang tot meer kapitaal en lagere handelskosten. Het is dus een haalbare manier om de industrie te betreden. De meeste dagdagelijkse bedrijven hebben geen universiteitsdiploma nodig ... ze zijn op zoek naar werkethiek (zelfgemotiveerd), ondernemersgeest en een bepaald psychologisch profiel. Afhankelijk van het bedrijf, kunnen ze je trainen (meer typisch voor bakstenen en mortelbedrijven met een fysieke locatie), of ze kunnen alleen op zoek zijn naar traders met een succesvolle staat van dienst (meer typisch voor bedrijven die alleen online opereren en handelaren toestaan ​​te handelen afstand).

Als je alleen op pad gaat, zou ik met 5000 met forex gaan. 5000 bevindt zich aan de onderkant van wat ideaal is voor futures.

De rendementen zijn volledig afhankelijk van het geleverde werk. Maar zoals je kunt zien aan de hand van de eenvoudige berekening ... als je een levensvatbare strategie hebt en voldoende gedisciplineerd en geoefend bent om het te volgen, zijn fantastische rendementen mogelijk.



Antwoorden
Tspora zegt:
 
Dit is zo'n goede site, bedankt, het is de eerste plaats waar ik naar toe zal komen als ik echt aan het echte werk kom! Ik lees ook boeken en andere sites, maar ik herlees ze constant omdat ik niet gemakkelijk hun logica of uitleg krijg. Maar hier is het gewoon logisch in de manier waarop alles wordt uitgelegd. En je herhaalt telkens weer enkele basisprincipes die geweldig zijn voor ons nieuwkomers. Je maakt een geweldige leraar, bedankt.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Dank je! Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld
Antwoorden
Aaron Wilds zegt:
 
Cory,

Ik ben een zelfstandige en in mijn vroege 40 heb ik een paar duizend in een beleggingsfonds en wat geld in levensverzekeringen enz. Ik heb een tdameritrade-accout. Heb je een goede cursus die iemand als ik kan leren hoe te beginnen met zeggen 5,000.00 en geld verdienen ... 500.00 - 1000.00 elke maand redelijk consistent?

Ik probeer elke maand een manier te vinden om mijn geld te laten groeien met minimaal risico gedurende de volgende 10-jaren. Dus tegen de tijd dat ik 55 ben, heb ik dat 5,000.00 omgezet in 100,000 of meer ... als ik een gemiddelde van iets meer dan 400.00 per maand voor de volgende 10-jaren die ik over 50,000-dollars in dit account zou hebben. Factor in kopersmacht en regelmatige bijdragen over dezelfde tien jaar zou mijn werkelijke contante waarde in het account niet meer lijken op 100k? of hoger?

Ik moet dit gewoon doen..Ik heb training nodig en iemand die betrouwbaar is en die niet alleen probeert een zak met goederen aan mij te verkopen ....



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:

Lange termijn doelen zijn goed. Maar ik persoonlijk vind het niet leuk om in dollarbedragen te denken. De meeste handelaars vinden een rendement dat ze prettig vinden en dat is wat ze maken (het kan een dollarbedrag zijn, of een percentagebedrag, of een bepaald aantal pitten op de forexmarkt). Dus totdat je een paar strategieën begint te leren en zelf dingen te doen, is het moeilijk te zeggen wat voor soort rendement je zal maken. Iedereen is anders ... zelfs als ze dezelfde strategie hanteren. Sommige mensen zijn agressiever, sommige mensen zijn conservatiever, sommige mensen kunnen de hele dag ruilen, sommige mensen kunnen een uur ruilen. Maar 10% per maand is redelijk ... maar niet gemakkelijk. Verwacht hard te werken voor minstens 6 maanden tot een jaar voordat je inkomen begint te zien. Er worden enkele maanden besteed aan een demorekening die nepgeld verhandelt en ervoor zorgt dat u daadwerkelijk winst kunt maken. Als je geen geld kunt verdienen in een nep-account (volgens de exacte strategie die je voor echt $ gebruikt), dan heeft het geen zin om echt geld te verhandelen. Zelfs als je eenmaal de strategie kent, kost het tijd om alle variabelen te leren om te bekijken, en om het zelfvertrouwen te ontwikkelen om transacties te plaatsen precies wanneer ze moeten worden geplaatst (geen tweede voor of een seconde erna).

Je moet eerst wat dingen doen om aan te werken. Ik neem aan dat je geïnteresseerd bent in daghandel? Met $ 5000 kun je niet overdag aandelen verhandelen (in de VS), futures vereisen minstens zoveel, dus je blijft vrijwel over met valuta's / forex. Ik zou enkele van de gratis forex-inhoud in het vervolgkeuzemenu Zelfstudies doorlezen voor een basiskennis van de markt en enkele algemene strategieën om je op weg te helpen en te oefenen in een demo-account. Ik bied geen persoonlijke mentoring aan, maar ik reageer wel op opmerkingen over alle artikelen die op de site zijn geplaatst. Ik heb een Forex-gids samengesteld (), dus in combinatie met de vele gratis inhoud en het kunnen stellen van vragen in de opmerkingen zou je goed moeten zijn om van te beginnen.
Groet,
Cory



Antwoorden
Jay French zegt:

Bedankt voor het uitgebreide overzicht! Slechts een korte vraag over het gedeelte over daghandel: zou het verhandelen van aandelen tot 2300-aandelen per dag (voor een totaal van 20-dagen) in strijd zijn met het freeriding-handelsbeleid? Met andere woorden, kan ik al mijn koopkracht toepassen voor elk van de 20 handelsdagen en toch aan het einde van elke dag al mijn posities verkopen en het beleid niet schenden?

Als ik het daghandelscenario goed begrijp en we veronderstellen dat we elke dag aandelen tot 2300 verhandelen, gebruiken we de meeste van onze 120K-koopkracht voor elke dag - 2300 deelt x approx $ 50 / share (maximum) = 115K .

Als we al onze posities die dag verkopen, zal onze koopkracht de volgende dag worden gereset naar 120K. We moeten echter geen extra posities kunnen verkopen totdat de regel T + 3 afwikkelt. Dus in plaats van 20-handelsdagen, we zouden slechts ongeveer 6 handelsdagen hebben voor een totaal van 30 werkelijke transacties (6 x 5 transacties per dag).

Laat het me weten als ik de freeriding-regel niet goed begrijp, want het zou geweldig zijn als ik mijn koopkracht iedere dag maximaal zou kunnen benutten! Bedankt voor je tijd.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:

Het is het beste om contact op te nemen met uw makelaar (of de makelaar waarmee u wilt handelen) ... zodat u en zij beiden duidelijk zijn over hoe u wilt handelen en alle problemen kunt oplossen nu voordat u begint met handelen op de dag.

Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Daghandelaren maken vaak elke dag VEEL transacties in dezelfde (en verschillende) aandelen. Zolang die transacties op of voor de sluitingsbel gesloten zijn, zou er geen probleem moeten zijn. De meeste daghandelaren gebruiken alle, of de meeste van, hun kapitaal in een dag ... of zelfs nog VEEL meer, als je de waarde van veel transacties optelt die op een dag kunnen worden ingenomen. Zolang je kapitaal (en marge) hebt om al je transacties te dekken, gaat het goed. Uw makelaar slaat uw transacties over en u krijgt de winst of het verlies op de transacties die zijn toegevoegd / afgetrokken van uw kapitaal (dit wordt allemaal in realtime bijgehouden in uw effectenrekening / software). Zolang uw posities vóór de sluitingsbel gesloten zijn, hoeft u zich geen zorgen te maken over de vestiging. MAAR OPNIEUW ... neem contact op met uw makelaar zodat u volledig voldoet aan de regels voor daghandel die zij specifiek hebben (sommige makelaars stellen aanvullende beperkingen, enz.). Over het algemeen zou het geen probleem moeten zijn.



Antwoorden
David Woods zegt:

Hallo Cory,

Is het mogelijk om een ​​ervaren daghandelaar een platform te laten maken, gewoon te handelen met het geld van iemand anders, en dat iemand een percentage van de winst betaalt.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Ja, er zijn verschillende sites en platforms, en zelfs brokers, die dit type functionaliteit ondersteunen. In forex worden ze meestal PAMM-accounts genoemd.

Dan is er de meer traditionele hedge fund-structuur.



Antwoorden
Gillian Price zegt:
 
Hi there

Geweldig artikel.
Ik ben in het VK en op zoek naar een platform voor een beginner voor ex-markt en zal uiteindelijk na een paar maanden hetzelfde platform gebruiken, van een demoversie tot een echte versie. Misschien investeert 10k gdp.
Kunt u alstublieft adviseren welk platform ik in het VK zou moeten gebruiken?
Nogmaals heel veel dank.



Antwoorden
Anoniem zegt:
Oktober 25, 2016 op 03: 57
Is dit bedrag belastbaar voor uw voorbeeld van het rendement van $ 2750 per maand op de handel in futures? zo ja, wat is het belastingtarief gemiddeld?



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Belastingen en belastingtarieven zijn afhankelijk van waar u woont en als handelen uw voornaamste inkomen is (hoe vaak u handelt). Het wordt aanbevolen om te kijken naar 'belastingen en daghandel' artikelen met betrekking tot uw specifieke omstandigheden.



Antwoorden
Phil zegt:
 
Hallo, ik vroeg me af waarom je geen opties voor daghandel noemt. minder duur dan aandelen en veel leverage.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Opties zijn een geweldige markt. Ik heb gewoon geen dag handel opties (zal ze echter ruilen). Ik geef de voorkeur aan de genoemde markten voor daghandel.



Antwoorden
Nikki zegt:

Wat is het maximale aantal contracten dat u tegelijkertijd in de futures-markt kunt verhandelen?



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
De CME legt positielimieten op aan handelaren ... dat zou het werkelijke maximum zijn:

VOOR DAGHANDEL: U zult waarschijnlijk problemen ondervinden vóór deze limieten. Uw makelaar kan een daghandelslimiet op uw posities opleggen, en als dat niet het geval is, zult u liquiditeitsproblemen ervaren naarmate uw posities groter worden. In de S&P 500 Emini kun je gemakkelijk 10 tot 30 contracten per keer verhandelen. Naarmate u groter begint te worden (en zelfs in het bereik van 10 tot 30 contracten), zult u gedeeltelijk gevuld worden met uw winnende transacties, maar ontvangt u altijd alle contracten voor een verliezende transactie. Hoeveel contracten u handelt zonder uw eigen prestaties negatief te beïnvloeden, hangt af van de strategie, de futuresmarkt waarin u handelt, of u liquiditeit toevoegt of verwijdert en of u posities op meerdere niveaus opbouwt / afstoot of slechts één. Maar in een liquide contract zoals de S&P 500 Emini kun je gemakkelijk 10 tot 20 contracten verhandelen. 30, wordt u een grotere speler en zult u waarschijnlijk prestatievermindering opmerken (nogmaals, hangt af van de eerder genoemde variabelen). Bij meer dan 40/50 contracten is hoe u uw posities beheert (erin en eruit komen) evenzeer een factor als de strategie die u gebruikt… positiemanagement wordt een strategie op zich.

SWING TRADING: de grootte van posities is minder een factor bij het vasthouden van uw transacties gedurende meerdere dagen, omdat u meer tijd heeft om posities te accumuleren en te lossen. Hier is het uw kapitaal dat uw positieomvang beknot.



Antwoorden
Mark zegt:

Ik wil beginnen met handelen, maar heb nog geen trading-account, maar mijn vraag is wanneer ik een trading-account instel, wat is het leasebedrag dat ik op mijn handelsaccount kan zetten, waar ik een goed bedrag aan geld kan beginnen . bedankt


Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Het duurt lang om "goed geld te verdienen." Verwacht een jaar of meer onderzoek en oefening te doen voordat je ELKE hoeveelheid geld consequent elke maand kunt maken (zie dit artikel:)

Hoeveel kapitaal u nodig hebt, verschilt per markt en of u vandaag wilt handelen of swingen. Omdat dit een daghandelartikel is, ga ik ervan uit dat je geïnteresseerd bent in daghandel. Voor hoeveel geld je daghandel nodig hebt, zie:

Open een echte account pas nadat je jezelf hebt bewezen dat je een aantal maanden achter elkaar winstgevend kunt zijn in een demo-account.



Antwoorden
sam zegt:
 
is het mogelijk om uiteindelijk te leven van het startkapitaal van $ 5000? of hebben de meeste voltijdshandelaren met veel meer begonnen? Ik heb geen tijdschema nodig. Ik ben gewoon nieuwsgierig om te weten of het zelfs mogelijk is.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Daar kun je uiteindelijk van leven. Als je in een goedkoper land woont, kun je zelfs de kost verdienen met alleen de $ 5000. Als u 20% een maand maakt (minder dan hierboven beschreven), maakt u $ 1000 / maand, of u kunt uw kapitaal blijven laten groeien totdat u een inkomensniveau bereikt dat u prettig vindt. Dit kost echter tijd - denk aan het oefenen van minstens 6 maanden tot een jaar voordat je winstgevende returns ziet in een demo-account. Dan nog een paar maanden om jezelf te acclimatiseren om te handelen met echt geld. En de meeste transacties mislukken ... meer dan 95% van degenen die het proberen. Het is dus mogelijk, maar niet gebruikelijk.



Antwoorden
sam zegt:

Ik heb om te beginnen een $ 5000-account. Is het mogelijk om op een dag van de handel te leven of gebeurt dit alleen wanneer mensen beginnen met 20, 30, 40k + omdat ze meer kunnen verdienen?



Antwoorden
John zegt:
 
Goed schrijven. Ik heb deze resultaten niet in mijn eigen handel kunnen repliceren, maar ik kan zien hoe deze cijfers mogelijk zijn als een persoon consistentie vindt en een solide plan ontwikkelt om fluctuaties op te vangen.



Antwoorden
Anoniem zegt:
 
trouwens, de reden waarom ik suggereer dat men in aandelen meer kan verdienen als daghandel is vanwege meer overvloedige kansen met nieuwsgestuurde en / of momentumgebeurtenissen, niet? Deze man verdient bijvoorbeeld gemiddeld 2% + / dag op een kleine rekening omdat hij aan de goede kant van het momentum kan komen. Dit is anders dan patroon- en momentumhandel op FX of futures, wat mij minder voorspelbaar lijkt (meer gedomineerd door een computer) en minder opportunistisch.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:

Ik heb liever elke dag saai. Ik ruil de trends die zich voordoen en stap opzij voor nieuwsgebeurtenissen (pas daarna naar normale trendtransacties). Mijn brood en boter kunnen dagelijkse saaie bewegingen verhandelen. Dat ben ik gewoon. Voor sommige mensen is er op sommige markten misschien meer kans dan voor anderen, maar voor mij doe ik precies hetzelfde, ongeacht welke markt ik handel, dus de resultaten zijn vrijwel precies hetzelfde. Ik ruil grote bewegingen in het moment dat ze zich voordoen in forex, aandelen en futures. Sommige dagen zijn groter, maar dat is precies wat de markt biedt en niet een functie van de markt die ik handel. Alle markten bieden voldoende mogelijkheden (veel meer dan elke handelaar kan profiteren).

Natuurlijk handelt elke persoon op zijn eigen manier, dus als ze een strategie hebben die werkt op nieuwsevenementen op basis van aandelen, maar niets anders, dan moeten ze aandelen verhandelen. Maar ik kan alleen voor mij spreken. Ik concentreer me op saaie, alledaagse trends, waardoor ik vrij universeel over verschillende markten handel, en niet veel verandert wanneer ik van de ene markt naar de andere overschakelen ... behalve dat aandelen veel meer kapitaal nodig hebben voor dezelfde opbrengst die ik elders krijg.

Verwerp een markt niet alleen omdat u niet weet hoe u deze moet verhandelen, of als u iemand niet hebt ontmoet die ermee handelt (dit wordt de beschikbaarheidsbias genoemd). Je bezwaren zijn geruchten, van mensen die die markt niet onder de knie hebben. Ik wil er ook op wijzen dat het me minder kan schelen als ik handel tegen alle algos. Dat is een door een journalist gecreëerde demon, die in feite geen invloed heeft op een solide en aanpasbare handelaar. Het is allemaal gewoon kopen en verkopen ... zoals het altijd is geweest.

Als je met forextraders hebt gesproken, zullen ze zeggen dat forex trading geweldig is. Als je met futures-traders praat, zullen ze zeggen dat het handelen in futures geweldig is. Al deze markten bestaan ​​omdat mensen erin slagen om ze te verhandelen (terwijl de meerderheid van de mast verliest). Of u nu aandelen, forex of futures verhandelt, uw kansen of succes zijn hetzelfde (laag!), Maar dat neemt niet weg dat er veel handelaren zijn in elk die consistent geld verdienen.

Handel in ieder geval voorraden als je ze leuk vindt. Maar forex en futures zijn ook haalbare opties. Zet 6 maanden tot een jaar hard werken in elke markt, en uw kans op succes is hetzelfde, en uw inkomen zal waarschijnlijk even goed zijn. Ik heb alle drie de markten, winstgevend, meerdere jaren verhandeld, dat kan ik zonder meer zeggen. Het enige verschil is het kapitaal dat je nodig hebt om ze te verhandelen (en een paar details zoals handelsuren, enz.). Ik concentreer me voornamelijk op forex omdat het de gemakkelijkste markt is om in te stappen voor de gewone persoon die niet over veel kapitaal beschikt om mee te werken. Maar dat gezegd hebbende: handel wat je het meest interesseert.



Antwoorden
Anoniem zegt:

Nogmaals, geniale opmerking. Dank je. Ik was tot nu toe niet helemaal op de hoogte van mijn vooroordelen.



Antwoorden
Anoniem zegt:

Geweldige verklaring ...



Antwoorden
Anoniem zegt:
 
Zeer goede punten hier gemaakt. Dank je.



Antwoorden
Anoniem zegt:

Cory,

Ik ben het ermee eens dat de goede handelaren stil zijn. Bedankt voor uw goed geïnformeerde reactie. Ik ben het gewoon nog steeds niet eens met uw analyse van mogelijke rendementen in FX en futures. Op geen enkele manier kan iemand 15-20% + per maand consequent verwijderen. Als ze dat zouden kunnen, zouden ze een succesvol, klein hedgefonds beheren en de wereld zou het weten. De enige plaats waar iemand die rendementen consistent kan terugtrekken met redelijke R / R is met kleine accounts in kleine tot middelgrote aandelen. Of misschien een combinatie van FX, futures en aandelen, maar vooral in aandelen. Ik vind gewoon dat je nieuwere handelaars zo ver mogelijk van FX en futures moet afleiden, omdat het veel moeilijker is om transacties te vinden met context en verleidelijk om te overtraden. Technische handel alleen in FX en futures kan nog steeds leiden tot grote drawdowns. En hoe kan een nieuwe handelaar hoe dan ook verwachten te concurreren met algos?



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Juli 24, 2016 op 00: 06
Overeengekomen, rendementen als deze zijn beperkt tot kleinere accounts ... meestal onder $ 100,000 voor futures en forex die markten zijn met een hoge leverage (althans in mijn geval). Ik bespreek dit in Waarom daghandelaren grote winst maken maar geen miljonair zijn:. In mijn geval, omdat ik me voornamelijk op forex (en nu en dan futures) concentreer, heb ik eigenlijk niet veel gebruik voor meer dan $ 70,000 als daghandel (maar ik gebruik meer omdat ik swingen / beleggen etc.). Daghandel met meer dan dat en mijn% winsten blijven hetzelfde of beginnen te dalen naarmate er meer kapitaal wordt toegevoegd. Dus je hebt gelijk, zodra er grote sommen geld (hedgefonds) bij komen, nemen de opbrengsten af ​​omdat het moeilijker wordt om liquiditeit en goede transacties met meer kapitaal te vinden ... maar mijn focus hier is de individuele handelaar, die KAN ogenschijnlijk hoog lijken te zijn komt terug.

Daghandel op de meeste van deze markten sinds 2005, de valutamarkt is verreweg het meest lucratief voor mij (in termen van% rendement). Er gaat zoveel geld heen en weer dat het op basis van mijn strategieën de gemakkelijkste handel lijkt. Aandelen die ik ook leuk vind, maar het gebrek aan hefboomwerking kan SOMS de ideale positiebepaling onmogelijk maken (aangezien ik altijd 1% van mijn kapitaal per transactie riskeer). Futures zijn ook goed en een andere markt vind ik erg leuk vanwege de inherente invloed ervan.

Maar ik ben het er niet mee eens om handelaren weg te sturen van futures en FX. Als u weet waar u naar op zoek bent, zijn dit lucratievere markten, omdat u veel minder kapitaal effectief kunt gebruiken. Na al deze markten te hebben verhandeld - en ik handel alleen dagelijks voor 2-uren per dag, in de ochtend van de VS - vind ik meestal hetzelfde aantal transacties in elke markt, en de beloning / risico's op de transacties zijn meestal hetzelfde. Dus met vrijwel alles gelijk is, kies ik voor forex of futures omdat ze meer toegankelijk zijn voor de persoon die begint met een kleinere bankroll.

De small- of midcap-aandelen doen er niet toe ... als u 1% riskeert en een vergelijkbare risico- / opbrengstparameter voor uw transactie gebruikt, maakt het niet uit of u een penny-aandeel of een $ 500-aandeel inruilt. Je verliest 1% of maakt in beide gevallen 1.5% of 3%.

Ik begrijp het drawdown-argument niet echt. Elke transactie is beperkt tot een 1% -risico (slippen is nooit een probleem geweest in 11-jarenlange handel omdat ik niet handel in nieuws of tegen momentum), en het dagelijkse risico is beperkt tot 3% (niet besproken in dit artikel maar besproken in Daily Stop Loss:). Dus je moet alle transacties verliezen en niet winnen om een ​​belangrijke drawdown te zien ... en aangezien onze winnaars groter zijn dan verliezers, kost het minder winnaars om het verlies terug te verdienen. Dus met een goede strategie is de opname minimaal en in het ergste geval is het een ZEER langzame kapitaalafvoer, maar als dit gebeurt, kan de handelaar hopelijk werken aan het vinden van het probleem dat de afvoer in kapitaal veroorzaakt voordat het significant wordt. Zodra een handelaar een strategie grondig heeft toegepast en deze goed implementeert, moet een meer dan 10% drawdown ZEER zeldzaam zijn gezien het protocol dat in dit artikel wordt besproken.

Dit spul is geen fantasie ... het werkt gewoon met genoeg oefening.



Antwoorden
Anoniem zegt:

Cory, nogmaals bedankt voor je ijverige antwoord. Je bent duidelijk gepassioneerd over deze branche en over het helpen van anderen. Het is duidelijk in uw geduldige gedachte en gearticuleerde levering. Minder succesvolle handelaars dan jij, die mijn eerste vraag snel zouden hebben afgewezen en vervolgens arrogant mijn betrokkenheid en karakter hadden samengevat.

Zoals je ongetwijfeld wel weet, omvatten je sceptici aspirant-handelaren die ontgoocheld zijn door 'opvoeders' die snelle, gemakkelijke winsten beloven. Sommige van deze handelaren werkten heel hard en mislukten nog steeds. Hoewel ze zich moeten realiseren dat dit 10K + -uren vereist.

Ik wou dat ik al vroeg goede mentoren had aangenomen. Het meeste van mijn kennis van de handel werd opgebouwd door te observeren en te lezen over elke goede handelaar die ik kon vinden. Daarna, na ongeveer 6-jaren (ik was met een fulltime baan), implementeerde ik een strategie om consistente inkomsten uit aandelen te genereren (80% winnende dagen). Bijna verdubbelde mijn geld totdat ik uitgebrand raakte en de controle over mijn emoties verloor. Een slechte trade w / no stop begon me op tilt en in twee weken was het me gelukt om alle winst te verliezen. Uit die ervaring heb ik geleerd dat een goede gezondheid net zo belangrijk is als elke handelsstrategie. Ik weet dat het gek klinkt, maar ik geloof in bijniermoeheid en ik denk dat adrenaline vaak vloeit tijdens de handel. Maar er zijn manieren om het effectief te beheren.

Ik deed dit terwijl ik een fulltime baan had. Het was altijd interessant om intelligent te praten over een inkomende oproep terwijl je een grillige positie hebt. Gelukkig maakte ik dat eerste uur van de dag aan mijn baas

Hoe dan ook, mijn familie verloor het vertrouwen in de handel daarna als inkomen, of dat het zelfs gezond was. Elke goede handelaar weet dat dit gewoon weer een laatste stap is in het proces naar succes (ervan uitgaande dat je hebt geleerd hoe je effectief emoties kunt beheren). Na die ervaring heb ik zelfs een strategie-, positiebeheer- en risicobeheertoepassing ontworpen voor IB API. $ 8K bij het programmeren van uitgaven later, ik kon het niet als weinig geld gebruiken voor een account. ha.

Maar aangezien een dierenarts zoals jij zegt dat er kansen zijn in elke markt, geloof ik het. Ik heb onlangs interesse getoond in futures. Ik heb een paar betrouwbare mentors gevonden. Ik weet dat je Daytrading Academy hebt genoemd. Mijn enige zorg met hen is dat ik de hoofdhandelaren geen live trading statements heb gezien (bijvoorbeeld naar tradingschoolsorg). Waarschijnlijk omdat ze het zo druk hebben met lesgeven!

Hartelijk dank,

Ik kijk er naar uit om een ​​deel van mijn vaardigheden in aandelen over te zetten naar futures met een voorzichtige aanpak die begint in een demo!



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Hier is een artikel dat bespreekt waar je het over hebt ... adrenaline-vermoeidheid ... hoewel dit artikel het zelfcontrole-moeheid noemt. Een zeer reëel, fysiek / mentaal obstakel.
Self-Control In Day Trading: The Biological Factors

Wat The Day Trading Academy betreft ... ik heb hun eigen weg gekozen (ik was al een handelaar voor 8- of 9-jaren, maar kende een aantal handelaren met de DTA en wilde zien wat ze aan het leren waren). Ik vond het een geweldig programma. Hoewel ze op dezelfde manier handelen als ik, vond ik dat ook leuk.



Antwoorden
Mark zegt:
 
Hallo mijn naam is Mark en ik heb geruild, ik moest identificatie sturen, zoals mijn rijbewijs en een energierekening, en nadat ik ze had ingezonden, kon ik beginnen met handelen. Ik betaalde £ 250 om het op te starten, maar mijn handelsadviseur liet me over aan het, en heeft me nooit geholpen, ik heb een paar keer contact met hem opgenomen om hulp te vragen over een aantal aspecten van hoe te handelen, maar hij kwam nooit bij me terug, dus nam ik een kans en ging alleen, maar ik verloor al mijn geld dat ik erin stopte Ik werd er erg moe van om hem weer op te starten. Ik denk dat het Forex was waarmee ik handelde. Dus mijn vraag is hoe ik handel als ik opnieuw wil beginnen met handelen en een inkomen wil verdienen, dus hoeveel kan ik per maand verdienen, of gaat het uit hoeveel ik in mijn mijn handelsaccount stop dankzij Hartelijke groeten, Mark Wheatley .



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:

Het kost tijd om te leren hoe te handelen. Het is niet iets waar je wat geld kunt storten en hopen een consistente winst te maken. Ook zal het advies van een makelaar u waarschijnlijk nooit geld opleveren. Het zijn makelaars / verkopers, geen handelaars (tenminste de mensen met wie je zou praten). Ik zou ook aanraden om met meer dan 250 te beginnen. Begin met ten minste 1000 (ervan uitgaande dat het forex is, voor andere markten - aandelen, futures - u hebt veel meer nodig) en houdt u het risico op elke handel laag ... riskeer alleen 1% of minder kapitaal op elke transactie.

ALS je niet weet welke markt je hebt verhandeld, dan had je voorafgaand aan de handel meer onderzoek moeten doen. Besteed minimaal 3 + maanden aan een gratis demo-account, lees meer over de markt die u wilt verhandelen en verfijn een strategie. De demo-handel moet net zo nauwkeurig reflecteren als mogelijk hoe u de echt-geldrekening zult verhandelen. Uw demorekening zou elke maand een winst moeten weergeven voor meerdere maanden op rij, voordat u een nieuw account opent met echt geld. Je inkomenspotentieel kan variëren. Verwacht geld te verliezen de eerste paar maanden nadat je het live-account hebt geopend (na maanden van demo-handel). Het ruilen van echt geld is psychologisch moeilijker dan het ruilen van een demo-account, dus het kan even duren om aan te passen. Daarna is uw inkomen aan u. Het kan klein, negatief zijn of 10%, 20% ... zijn. per maand. Het inkomen is volledig afhankelijk van de hoeveelheid werk en de KWALITEIT van onze praktijk, die we in onze handel plaatsen.

Er zijn veel gratis tutorials op de site, onder het menu trading tutorials. Er is ook de Forex Strategies Guide die een grondiger overzicht biedt van forex trading.



Antwoorden
Anoniem zegt:

Hallo Cory. Je toewijding aan handel is bewonderenswaardig. Dat gezegd hebbende, ik moet BS bellen met uw aantallen van wat mogelijk is. Ze zijn schromelijk overdreven. Toon ons brokerages van elke handelaar die consistent 20% + / mo kan genereren in een 2 jaarperiode. Ze misleiden iedereen die in het vak wil zitten.

Ook is het potentieel in futures en forex veel lager vanwege het talent van degenen die concurreren. Ook meer volatiliteitskansen in aandelen.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Neem de statistieken niet uit de context. Dit is wat je kunt maken, niet wat je gaat maken. Misschien is 1% tot 4% van de handelaren (die zich echt voor meer dan een jaar hebben ingezet.) Deze stat omvat niet de duizenden mensen die beslissen om dag in een opwelling te handelen) om dit niveau te bereiken. De meeste mensen die proberen te traden zijn zelfs nooit winstgevend ... dat wordt duidelijk aangegeven met verschillende links in het artikel naar echte statistieken.

Dit niveau is gereserveerd voor diegenen die zich niet alleen toewijden om de markt te begrijpen, maar ook om te begrijpen hoe te oefenen en hoe ze hun persoonlijke neigingen kunnen beheersen. Ik heb meerdere artikelen op de site staan ​​waarin staat dat uw kansen op succes bij daghandel gering zijn, uitsluitend op basis van de cijfers. Maar als jij een van degenen bent die zich meedogenloos toewijdt aan het slijpen van hun vak, dan werkt de bovenstaande wiskunde eenvoudigweg. Dit artikel is waar je naar streeft. Het is mogelijk, maar het is gereserveerd voor de weinigen die het meeste werk doen. De andere 96% + zal altijd twijfelen.

Ik heb verklaringen gepubliceerd en in het verleden bewijs geleverd op deze site. Niemand geeft erom, omdat zien niet doet. De twijfelaars twijfelden nog steeds en bogen in de opmerkingen, en degenen die het weten kunnen gedaan worden of succesvolle handelaren zelf knikken gewoon, maar weten dat het een zinloze strijd is om iemand te overtuigen die niet gelooft. Er is geen voordeel in het opnemen van die strijd, dus ik publiceer geen statistieken meer [de uitzondering is mijn betaalde investeringsnieuwsbrief (geen daghandel) die hoger is dan 39% YTD, plus een 5.75% dividendrendement]. Zelfs als je hebt besloten dat het mogelijk was, zou je nog steeds duizenden uren moeten besteden om het niveau te bereiken dat in het artikel wordt besproken. En heel weinig mensen die vastberaden zijn. De mensen die hun ezels doen, komen er en de andere 96% doet dat niet.

De paar procent die het doen, luisteren niet naar de mening van degenen die zeggen dat het niet kan. Degenen die zeggen dat het niet kan worden gedaan, hebben dat niveau nooit bereikt en zijn niet echt geloofwaardige bronnen voor wat er nodig is om een ​​goed rendement te behalen. Hoewel hun meningen nuttig kunnen zijn voor wat ze niet moeten doen.

Ik vind het belangrijk om mensen te vertellen wat mogelijk is, anders blijft de balk laag. En in de financiële sector is het ZEER laag gesteld. Het heeft mensen ervan overtuigd dat een 5% -10% per jaar een goed rendement is op hun hard verdiende geld. Dat is gewoon niet goed genoeg voor mij, en dus heb ik manieren gevonden om dat te verbeteren. Natuurlijk kan niet iedereen hoge rendementen maken ... hoog rendement is altijd beperkt voor degenen die het hardst werken (dus als je niet veel werk wilt doen, dan is 5% -10% / jaar wat je zou moeten / zal krijgen). Dit geldt ook voor professionele handelaren.

Alle markten zijn goede daghandelsmarkten. De ene is niet beter dan de andere. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan de forexmarkt, maar futures en aandelen zijn ook geweldig. Volatiliteit is leuk, maar maakt niet uit. Ik hou van volatiliteit en geniet ervan er meer in te handelen, maar uiteindelijk is de positiegrootte de equalizer; in stillere markten kan een grotere positie dezelfde risico- / opbrengstscenario's creëren als een meer volatiele markt.



Antwoorden
mo zegt:
 
Realistisch scenario is dat u de eerste twee jaar geen geld zult verdienen. Ik zeg dit omdat je de eerste paar jaar niet eens echt geld zou moeten gebruiken. Het echte probleem is dat je een mentor en coach nodig hebt. Dat vinden is erg moeilijk. De meeste leraren verdienen hun geld met lesgeven omdat ze faalden in handelen. Elke handelaar die zijn gewicht in zout waard is, zou geen cent van een student nodig hebben. Een goede handelaar kan naar believen geld uit de markt halen. Een bepaalde elitegroep. De rest zijn sukkels. Zoek ze niet op Twitter of een andere website, we adverteren niet. we hebben het niet nodig of willen het niet. Het bewijs zit altijd in de pudding. screencast.com/t/xH8IBTnCt, dat is een week werk. Let wel, ik handel al 10 jaar. 4 met een leraar.



Antwoorden
jr zegt:
 
Leer het me
Antwoorden
WallStBluff zegt:

HET ANTWOORD IS 0
Antwoorden
JJ zegt:

Ik kruip in de huid telkens wanneer iemand me dat vertelt, omdat ze bijvoorbeeld een 100% rendement per jaar kunnen halen uit de daghandel en daarom in staat zullen zijn om hun rijkdom 1000 keer te vergroten in een decennium, door, zoals je zegt, "onophoudelijk" compounding "bij die waanzinnig hoge rendementen. Het werkt alleen totdat ze op één enkele transactie komen of vergeten hun stopverlies een noodlottige dag te maken, vooral wanneer ze futures verhandelen of forex op leverage.

Ik zou aanraden om wat van die dag handelswinst in een buy-en-holdingsportefeuille of een deel van het vastgoed te parkeren, terwijl een vast% van iemands eigen vermogen wordt besteed aan de daghandelsrekening (dat bedrag wordt bepaald door iemands risicotolerantie.)



Antwoorden
Derek zegt:

Ik kruip in de huid telkens als iemand zegt "koop en houd". Ik krimp in als iemand 100% aan het eind van de dag niet in volatiele markten contant blijft. 100% per jaar is zeer conservatief voor kleine accounts.



Antwoorden
Zion Akakoh zegt:

Hallo Cory,

Heel erg bedankt voor deze oog openingsinformatie over forex trading. Bekijk de onderstaande voorwaarden van mijn makelaar (Alpari Nigeria). Het is ok;



Dit account geeft u ECN-technologie zonder de add-on-provisie. In plaats daarvan wordt provisie in de spread verwerkt, waardoor het eenvoudiger zou zijn om uw handelsprestaties bij te houden.

Handelsvoorwaarden:

Handelsplatform: MetaTrader 4
Minimale storting: 300 USD / 300 EUR / 15,000 RUR / 300 GLD
Spreads: van 0.1-pitten

Ik ben geïnteresseerd in de swing-handel.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Voor swing trading is een beetje groter spreiding (en geen commissie) prima. U wilt echter de 'voorwaarden' voor elk paar bekijken (op de pagina 'voorwaarden' op de website van uw makelaar). De EURUSD-spread zou idealiter ongeveer 1 pip of kleiner moeten zijn. EURJPY moet ongeveer 3-pips of kleiner zijn. EURCAD 4-pips of kleiner. Als u handel wilt spreiden, hoe kleiner de spreiding hoe beter, maar dat zou u een goed idee moeten geven. Als de broker dergelijke spreads aanbiedt, zou het goed moeten zijn voor swing trading. Een klein beetje groter is ook goed, maar als ze een veel hogere spreiding aanrekenen dan de hierboven besproken, wil je misschien een andere makelaar overwegen.

Als u besluit om daghandel te voeren, wilt u dat EURUSD zich onder 0.5-pitten verspreidt.

Ter vergelijking, mijn spread in de EURUSD is 0 naar 0.4-pips, EURJPY gaat over 0.5 naar 1 pip en mijn EURCAD-spread is typisch 0.5 naar 1.5-pips (ik betaal echter wel een commissie ... ongeveer $ 2.5 per verhandeld $ 100,000).



Antwoorden
suzy zegt:
 
hallo, als u hefboomwerking zegt, bedoelt u cfds en margehandel? Wat als je niet handelt met behulp van leverage, is er dan voldoende winst om een ​​daytrader te worden?
Bedankt



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Je kunt nog steeds dagelijks geld verdienen zonder invloed, maar je hebt meer kapitaal nodig om een ​​behoorlijk inkomen te verdienen, of je neemt genoegen met een lagere dollaromzet. Hefboomwerking is niet vereist, maar het helpt.

De beste manier om erachter te komen is om te oefenen in een demo en te zien en hoe uw werkelijke rendement is. Doe dit gedurende ten minste een paar maanden; op dezelfde manier handelen en hetzelfde bedrag dat u in een echt account zou verhandelen. Dat geeft u een goed idee van wat uw verwachte inkomen zou kunnen zijn van day trading. Veel mensen worstelen met daghandel, dus oefenen en consistentie verkrijgen in een demo-account voordat je echt geld gebruikt, is sowieso een zinvol proces.
Groet,



Antwoorden
Ardeshir Mehta zegt:

Bedankt, Cory. Je bent * meest * behulpzaam geweest.

Cheers.



Antwoorden
Ardeshir Mehta zegt:
 
Bedankt voor het uitstekende advies, Cory. Ik realiseer me ook dat de volatiliteit tegenwoordig laag is in vergelijking met wat het een paar jaar geleden was. Maar zelfs het maken van winsten die half zo groot zijn als je hierboven zegt, zou voor mij absoluut * fantastisch * zijn. Zoals ik al zei, kan ik het veroorloven om zoveel als $ 50,000 in mijn handelsaccount te stoppen. Dus ik kijk er erg naar uit om je aanstaande boek te lezen en een paar van je aanbevolen strategieën uit te proberen - eerst in een oefenaccount en vervolgens in een echt-geldrekening. (Ik gebruik OANDA als mijn makelaar, en met OANDA kan ik zelfs individuele eenheden verhandelen, en ben niet beperkt tot mini-loten of micro-loten.Een FYI, ik ruil alleen het EURUSD-paar in.)

Cheers.

PS: Is er een indicator die een precies beeld geeft van de dagelijkse volatiliteit in de afgelopen week, maand of jaar? Ik gebruik gewoon mijn blote ogen en * schat * de volatiliteit, maar als er een indicator is die werkelijke cijfers geeft, zou ik die heel graag willen gebruiken.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:

Ardeshir, je kunt een schat aan informatie krijgen, zoals de gemiddelde dagelijkse volatiliteit, gemiddelde volatiliteit per uur van de dag, gemiddelde volatiliteit per dag van de week en historische volatiliteitsvergelijkingen op de Forex Daily Stats-pagina:. Nog enkele andere statistieken (correlaties werken momenteel niet, daar ben ik mee bezig).

U kunt ook een indicator voor het gemiddelde werkelijke bereik (ATR) toevoegen aan uw diagram. Stel het in op 14 en als u naar een dagelijkse grafiek kijkt, krijgt u de gemiddelde prijs per dag gedurende de afgelopen 14-dagen.



Antwoorden
Ardeshir Mehta zegt:

Bedankt, Cory. Ja, ik begrijp het nu.

Om het anders te zeggen, met $ 5,000 in mijn account en 30: 1 leverage, zou ik $ 150,000 hebben om mee te handelen, en dus zou ik gemakkelijk een handel kunnen instellen die 5 mini-loten waard is (gelijk aan 5,000-eenheden van de basisvaluta - in het geval van EUR / USD zou dat 5,000EUR zijn). De HANDEL zelf zou zelfs groter zijn dan mijn volledige account, maar het RISICO dat ik zou nemen als ik een enkele transactie zou verliezen, zou slechts $ 50 moeten zijn. Rechts?

Als ik gelijk heb, zou ik u alsjeblieft een andere vraag willen stellen? Je schreef:

"Stel dat uw strategie het risico beperkt tot 10-pitten en u probeert 17-pitten te maken. Gemiddeld vindt u echter aan het einde van de maand dat verliezen eigenlijk 12-pips zijn en winnende transacties 16-pitten zijn. "

... en:

"Een goed handelssysteem wint 60% van de tijd. U gemiddelde 5-transacties per dag, dus als u 20-handelsdagen in een maand hebt, maakte u 100-transacties. "

Mijn vraag is, waar kan ik zo'n strategie / handelssysteem vinden? Ik zou het heel graag willen proberen, omdat het er zo veelbelovend uitziet. Ik kan het me gemakkelijk veroorloven om $ 5,000 op een account te zetten. Sterker nog, ik kon me tien keer zo veel veroorloven. Ik handel nu al meer dan anderhalf jaar, en hoewel ik succesvol ben, ben ik minder dan eenentwintigste zo succesvol als je zegt dat ik zou kunnen zijn.

Cheers.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Correct. Behalve 5 mini-partijen zou 50,000 zijn, niet 5,000. Een mini is 10,000, een micropartij is 1,000. Hoe dan ook, je krijgt het idee. Als u $ 5000 stort, riskeert u slechts 1% ervan per transactie, zelfs al zijn de kosten van de transactie mogelijk groter dan die in het account. Zie positiegrootte in Forex:

Wat je andere vraag betreft: het vinden van 5-transacties per dag, gelijk aan het bovenstaande, is moeilijk in onze huidige omgeving (minder worden, en er is altijd de mogelijkheid om meerdere paren of paren te ruilen die alleen veel meer volatiliteit hebben). Terwijl de volatiliteit weer omhoog kruipt, is deze nog steeds onder wat het was in 2012 en delen van 2013 voor paren zoals de GBPUSD en EURUSD. Dus als de volatiliteit hoger is, consequent meer dan 120-pitten per dag, wordt het bovenstaande scenario realistischer. Veel dagen zien we alleen 70-90 pip-bewegingen in deze paren, dus het vinden van 5-transacties om 17-pitten te maken is niet zo eenvoudig. Kortom, als je kijkt naar de 1-minutendiagram, wil je de prijsbereidende runs van minstens 20-pips kunnen zien voordat je een pullback ziet, met enige regelmaat (in beide richtingen).

Op dit moment is het meer op 1- tot 3-transacties per dag (in de veronderstelling dat alleen wordt gehandeld tijdens de meest volatiele 3- of 4-uren van de dag). Maar dit verandert in de loop van de tijd. Terug in 2009 wanneer paren waar 400 of 500 bewegen sommige dagen poten, was het potentieel hoger dan wat ik hier heb uiteengezet. Dus verwachtingen MOETEN veranderen met volatiliteit. Wanneer een paar 150-pitten per dag verplaatst, is er theoretisch twee keer zoveel potentieel als wanneer het 75-pitten per dag verplaatst (momenteel zijn we meer in de richting van het laatste geval). We kunnen geld niet uit de markt forceren, we kunnen alleen nemen wat het biedt ... soms is dat meer en andere keren minder. Ik zal daar een stukje over toevoegen in het artikel.

Dit alles - aanpassing aan volatiliteit, alleen handelen tijdens bepaalde uren, welke paren om te ruilen, hoeveel geld om te handelen en de strategieën om te gebruiken - komen allemaal uit in mijn nieuwe boek. Moet beschikbaar zijn in de komende weken op de website.



Antwoorden
Ardeshir Mehta zegt:
 
Hallo Cory,

In je bit over "Hoeveel geld kan ik Forex op dagelijkse handel verhandelen?", Dan noem je niet de hoeveelheid hefboom die nodig zou zijn om de soorten rendementen te maken waar je het over hebt, dus heb ik zelf de hefboom berekend. Het blijkt 1 te zijn: 1000! Is dat niet gevaarlijk, en misschien zelfs niet beschikbaar?

Je schreef,

"Elke pip met een mini-lot (10,000 in valuta) is $ 1 waard"

... en:

"Met 10-pips met risico kun je 4- of 5-minikartes verhandelen, wat gelijk is aan $ 40 tot $ 50 aan respectievelijk."

Dus de 4- of 5-minikortingen zijn gelijk aan 40,000 of 50,000 in valuta, en als gevolg daarvan, om 40,000 in valuta uit te wisselen met $ 40, of 50,000 in valuta met $ 50, moet je 1: 1000 gebruiken, toch?

Of heb ik het hier mis?

Cheers.



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Het lijkt misschien zo, maar eigenlijk niet. Hoeveel een handel kost om aan te trekken, en hoeveel er wordt gemaakt zijn twee verschillende dingen. In feite heeft een handelaar meestal niet meer nodig dan 50: 1-hefboom: Hoeveel Forex-hefboomwerking ?:

Ik kan een minipart (10,000 in valuta) kopen en $ 50 verdienen door 50-pitten te maken, en dat is hetzelfde, ongeacht of ik de volledige 10,000 opzet (geen leverage) of alleen 500 (20: 1) gebruik.

Waar leverage ertoe doet, is uw procentuele rendement, niet uw absolute dollarrendement. Als u een $ 5000-account hebt zonder hefboomwerking, kunt u zelfs geen mini-lot ruilen. Maar als u een 30: 1-leverage-account hebt dat u 150,000 "koopkracht" geeft. U kunt dus meerdere minikavels (voor 10,000) kopen. Als je een mini-lot koopt, verdien je nog altijd $ 50 op 50-pitten ... net als iemand met 5: 1-hefboom of 1000: 1-hefboom. Het hefboomniveau bepaalt alleen hoeveel kapitaal u in uw account nodig heeft om een ​​bepaalde positiegrootte te verhandelen.

Slaat dat ergens op? Kort gezegd, leverage bepaalt hoeveel u in uw account nodig heeft om een ​​transactie aan te gaan ... en is een afzonderlijk probleem ten opzichte van de werkelijke dollarhoeveelheid van een transactie.

Hoop dat helpt



Antwoorden
fabio zegt:
 
Hallo Cory
Ik ben een student en ik wil Forex leren .. wat zou je aanbevelen om (natuurlijk) te leren voor beginners ..

welke zal een goede online broker voor beginnende Forex zijn?

Bedankt



Fabio
Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:

Hallo Fabio,

Ik heb een e-boek geschreven met de basisprincipes van forex trading en biedt strategieën voor meerdere dagen trading en swing trading:

Anders dan dat, kunt u de pagina Trading Tutorials doorlopen en afzonderlijke artikelen lezen. Hoewel deze aanpak prima is, bieden artikelen niet het volledige beeld zoals het boek dat zou doen.

Wat betreft makelaars, het zal afhangen van waar u zich bevindt en uw handelsstijl (als u de optie van scalperen wilt, wordt FXOpen aanbevolen), maar hier zijn er een paar om uit te checken:

Oanada
FXOpen
HotForex
TD Ameritrade Thinkorswim

U kunt hier meer informatie vinden over het kiezen van een forex broker:



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:

Hi Steve,

Ik heb verschillende bedragen gebruikt om aan te geven dat u over het algemeen forex en futures kunt gaan handelen met minder kapitaal dan nodig zou zijn voor daghandelsaandelen.

Ook heb ik voor elke markt enigszins andere strategievoorbeelden gebruikt. Op basis van de verschillende variabelen die in de berekeningen worden gebruikt, is het artikel niet bedoeld om te laten zien welke markt beter of winstgevender is, maar eenvoudigweg om aan te geven dat het verdienen van geld op een van deze markten mogelijk is.

Om uw vraag te beantwoorden, ja, ik geloof dat er meer winstpotentieel is op de forex en futures-markten dan op de aandelenmarkt. Dit wordt grotendeels toegeschreven aan het gebruik van leverage op de forex en futures-markten die rendementen (en verliezen) kunnen vergroten. Forex- en futuresmarkten kunnen ook 24-uren per dag worden verhandeld, waardoor naar mijn mening het risico nauwkeuriger kan worden beheerd - vooral als u besluit om posities 's nachts vast te houden, omdat (in tegenstelling tot aandelen) er geen gaten in de prijs zijn van de ene dag op de andere (behalve in het weekend, maar dat kan op geen enkele van deze markten worden vermeden).



Antwoorden
Steve zegt:
 
Hallo, ik hou van je uitleg Ik heb slechts twee vragen: ten eerste, toen je vergeleek hoeveel geld je een maand in verschillende markten kunt verdienen, begon je aandelen met $ 30,000 en Forex met $ 5,000 .... verhoudingsgewijs zou dit Forex het meest winstgevend moeten hebben, want als je een Forex-account zou starten, zou je misschien $ 11,520 per maand kunnen maken. (1920 × 6). Daarom is mijn eerste vraag, is de forex markt het meest winstgevend als ik van plan ben grote sommen geld te investeren? Ik ben een student en tijdens mijn carrière zoek ik me vooral aangetrokken tot investeren, dus ik wil weten voor welke markt ik van plan ben om te investeren als een bezigheid voor de rest van mijn leven



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
ETF's zijn geweldig. Als u geen daghandelaar bent maar ETF's wilt verhandelen, dan wilt u misschien Thinkorswim overwegen. De reden hiervoor is dat er een aantal ETF's zijn die u vrij van commissieloon kunt verhandelen met Thinkorswim. Er is een volledige lijst van commissie-vrije ETF's (met geselecteerde makelaars) beschikbaar hier:. Zoals je zult zien, zijn er weinig andere makelaars die ook commissie-vrije ETF's voor handelsselectie aanbieden.

En het platform is best goed voor de meeste handelaren. Je kunt Thinkorswim gratis uitproberen met een "papermoney" -account:



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
 
Afhankelijk van waar u zich bevindt en hoe u van plan bent om te handelen. Interactieve tussenpersonen zijn een zeer populaire keuze. Dat is ook thinkorswim (TD Ameritrade), maar Interactive Brokers is waarschijnlijk de betere keuze ... vooral als daghandel waarbij de kosten laag moeten worden gehouden. Er zijn natuurlijk andere makelaars. Om te zien wat veel mensen zeggen over hun makelaars en hoe ze deze beoordelen, is een goede bron:



Antwoorden
quentin zegt:
 
Bedankt voor de feedback die ik eerder over hen hoorde en ik handel momenteel forex als een trendvolger Ik ben niet zo van daghandel, maar ik ben van plan om mijn handel te diversifiëren door etf's te verhandelen, en wat zijn uw mening hierover?



Antwoorden
quentin walker zegt:
 
Hallo website van Nice, ik ben een forextrader en ik ben op zoek naar handelsvoorraden, wat zijn uw aanbevelingen over welke makelaar u moet gebruiken?



Antwoorden
hira zegt:
 
hallo mijn naam is hira
ik ben een beginner bij forex kan ik persoonlijk contact met u opnemen via e-mail chat!



Antwoorden
Cory Mitchell, CMT zegt:
Hallo Hira,

Stel hier uw vragen. Op die manier kan iedereen die het artikel leest, profiteren. Bedankt


Meer winst en veilige robots nodig, hier is het Portfolio van deskundige adviseurs voor het handelen op de Forex-markt met Metatrader 4 (14 valutaparen, 28 forex-robots)


https://forexfactory1.com/p/EuHp/

https://forexsignals.page.link/RealTime